Regulamin serwisu komputerów i laptopów Wikmar:
1. Wszystkie naprawione sprzęty otrzymują plomby gwarancyjne, zerwanie lub uszkodzenie plomby jest równoznaczne z utratą gwarancji.
2. Gwarancje:
- nowe układy BGA – 12 miesięcy,
- płyty główne do laptopów od 3 do 12 miesięcy
- fabrycznie nowe matryce 12 miesięcy,
- używane matryce od 3 – 6 miesięcy,
- fabrycznie nowe dyski twarde 12 miesięcy,
- używane dyski twarde od miesiąca do 3 miesięcy,
- fabrycznie nowe dyski SSD od 12 – 60 miesięcy,
- używane karty graficzne 3 miesiące,
- nowe procesory 12 miesięcy,
- nowe pamięci Ram 12 miesięcy.
3. Opłata magazynowa za nieodebrany sprzęt przez Klienta, którego naprawa jest niemożliwa wynosi 1 zł netto za każdy dzień zwłoki i jest naliczana po 30 dniach leżenia na półce magazynowej. Na usługę wystawiana jest faktura VAT. W przypadku niezapłacenia faktury VAT przez Klienta sprzęt zostaje zutylizowany w firmie świadczącej powyższe usługi.
Sprzęt nieodebrany przez Klienta w ciągu 12 miesięcy traktowany jest jako złom elektroniczny i zostaje również zutylizowany. Odbiór sprzętu jest możliwy tylko w przypadku przedstawienia zlecenia serwisowego, zlecenia serwisowe o czasie życia powyżej 12 miesięcy kasowane są automatycznie z systemu.
4. Systemy operacyjne i oprogramowanie nie są objęte żadną gwarancją ze względu na ogrom wirusów występujących w sieci Internet.
5. Uszkodzone sprzęty z winy Klienta np. zalanie, uszkodzenie mechaniczne, niesprawny zasilacz, nieodpowiednie obchodzenie się ze sprzętem, nie podlega gwarancji a naprawa jest wykonywana odpłatnie. 6. Sprzęty, których naprawa jest nie możlwa do wykonania będą zwracane do Klienta bezpłatnie przy odbiorze osobistym lub wysyłane za pośrednictwem firmy Pocztex na koszt odbiorcy. 7. Gwarancją objęte są tylko elementy, części wymienione przez serwis Wikmar. 8. Nie naprawiamy laptopów i komputerów na poczekaniu !!! Naprawy na szybko dają odwrotny skutek. Wykonujemy jedynie wstępną pięciominutową diagnozę.