sobota, wrzesień 23, 2017

Komputery

Naprawa zasilacza do laptopa

Naprawa i wymiana układu graficznego

Wymiana matrycy

Wymiana taśmy matrycy

Wymiana zawiasów w laptopie

Naprawa lub wymiana klawiatury

Naprawa laptopa po zalaniu

Konserwacja i czyszczenie laptopa

Naprawa układu chłodzenia

Naprawa Laptopa Acer

Naprawa Laptopa Apple

Naprawa Laptopa Asus

Naprawa Laptopa Compaq

Naprawa Laptopa Dell

Naprawa Laptopa Fujitsu Siemens

Naprawa Laptopa HP

Naprawa Laptopa Lenovo

Naprawa Laptopa Samsung

Naprawa Laptopa Sony

Naprawa Laptopa Toshiba

Naprawa Laptopa Aristo

Naprawa Laptopa Gateway

Naprawa Laptopa Maxdata

Naprawa Laptopa MSI

Regulamin serwisu

Regulamin serwisu komputerów i laptopów Wikmar:
1. Wszystkie naprawione sprzęty otrzymują plomby gwarancyjne, zerwanie lub uszkodzenie plomby jest równoznaczne z utratą gwarancji.
2. Gwarancje:
  • nowe układy BGA - 12 miesięcy,

  • płyty główne do laptopów od 3 do 12 miesięcy

  • fabrycznie nowe matryce 12 miesięcy,

  • używane matryce od 3 – 6 miesięcy,

  • fabrycznie nowe dyski twarde 12 miesięcy,

  • używane dyski twarde od miesiąca do 3 miesięcy,

  • fabrycznie nowe dyski SSD od 12 – 60 miesięcy,

  • używane karty graficzne 3 miesiące,

  • nowe procesory 12 miesięcy,

  • nowe pamięci Ram 12 miesięcy.

3. Opłata magazynowa za nieodebrany sprzęt przez Klienta, którego naprawa jest niemożliwa wynosi 1 zł netto za każdy dzień zwłoki i jest naliczana po 30 dniach leżenia na półce magazynowej. Na usługę wystawiana jest faktura VAT. W przypadku niezapłacenia faktury VAT przez Klienta sprzęt zostaje zutylizowany w firmie świadczącej powyższe usługi.
Sprzęt nieodebrany przez Klienta w ciągu 12 miesięcy traktowany jest jako złom elektroniczny i zostaje również zutylizowany. Odbiór sprzętu jest możliwy tylko w przypadku przedstawienia zlecenia serwisowego, zlecenia serwisowe o czasie życia powyżej 12 mięsięcy kasowane są automatycznie z systemu.
4. Systemy operacyjne i oprogramowanie nie są objęte żadną gwarancją ze względu na ogrom wirusów występujących w sieci Internet.
5. Uszkodzone sprzęty z winy Klienta np. zalanie, uszkodzenie mechaniczne, niesprawny zasilacz, nieodpowiednie obchodzenie się ze sprzętem, nie podlega gwarancji a naprawa jest wykonywana odpłatnie.
6. Sprzęty, których naprawa jest niemożlwa do wykonania będą zwracane do Klienta bezpłatnie przy odbiorze osobistym lub wysyłane za pośrednictwem firmy Pocztex na koszt odbiorcy.
7. Gwarancją objęte są tylko elementy, części wymienione przez serwis Wikmar.
8. Nie naprawiamy laptopów i komputerów na poczekaniu !!! Naprawy na szybko dają odwrotny skutek. Wykonujemy jednynie wstępną pięciominutową diagnozę.

Naprawiamy notebooki wszystkich producentów

acer.pngapple.pngaristo.pngasus.pngcompaq.pngdell.pngfujitsu.pnggateway.pnghp.pnglenovo.pngmaxdata.pngmsi.pngsamsung.pngsony.pngtoshiba.png

Znajdź nas na:

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!